Opis zajęć

Trening o umiarkowanej intensywności, nastawiony na pracę mięśni brzucha, pośladków i ud z dużym naciskiem na rozciąganie. Trening ukierunkowany na ujędrnienie i wymodelowanie tych partii ciała, na którym najbardziej zależy każdej z pań. Ćwiczenia kształtujące pośladki, wysmuklające sylwetkę, wzmacniające ciało w połączeniu ze stretchingiem pomogą w zwalczaniu cellulitu! Zajęcia dla każdego.

Zajęcia oparte na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających i równoważnych, mające na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi.

Trening typu CROSS FIT w Endorfinie za każdym razem jest trochę inny, jednak zawsze jest ułożony tak, aby angażować do pracy całe ciało. To ćwiczenia, które może wykonywać każdy – niezależnie od wieku, doświadczenia i kondycji. Pozytywnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy, wytrzymałość, siłę, elastyczność, szybkość, koordynację ruchową, zwinność oraz równowagę. Trening jest ciekawy i przede wszystkim bardzo intensywny. Nie chodzi tu o podnoszenie dużych ciężarów – ważniejsza jest dynamika w wykonywaniu poszczególnych ćwiczeń. Na pierwszy rzut oka niektóre z nich wydawać się mogą banalne, jednak po wykonaniu całej serii szybko zmienisz zdanie. Jeszcze jedna ważna sprawa – CROSS TRAINING to zabawa, radość ruchu i nauki ciągle nowych elementów. To sportowe wyzwania i przełamywanie barier.

Bosu – to zajęcia z wykorzystaniem bosu czyli przyrządu wyglądem przypominającego połączenie piłki i stepu. Ćwiczenia z BOSU rozwijają umiejętności motoryczne, kształtuja sylwetkę. Ćwicząc na bosu wzmacniasz mięśnie posturalne całego ciała, nauczysz się prawidłowo stabilizować tułów oraz poprawisz czucie głębokie. Zajęcia poprawiają samopoczucie, uczą świadomości własnego ciała i w harmonijny sposób odstresowują. Przyjdź a nie pożałujesz!

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii oraz na spaleniu tzw. „oponki”. Trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni tej niezwykle problematycznej części ciała. Żadne, nawet najbardziej wyszukane i najintensywniejsze ćwiczenia mięśni brzucha, nie zastąpią odpowiednio zbilansowanej diety. Nie przestrzegając jej, nawet najbardziej wytrenowane i silnie mięśnie brzucha pozostaną ukryte pod warstwą tkanki tłuszczowej. Trening mięśni brzucha zaczynamy od rozgrzewki mięśni brzucha (zwiększającymi temperaturę mięśni oraz ćwiczeń angażujących dolny odcinek grzbietu. Ćwiczenia na brzuch zakończone są stretchingiem.
Intensywne zajęcia będące połączeniem zalet klasycznego treningu aerobowego i wzmacniającego z treningiem funkcjonalnym. Zbudowane na zasadach interwału są niezwykle skuteczną drogą do wzmocnienia, wyszczuplenia i wyrzeźbienia całego ciała – wpływając również na siłę, kondycję i wytrzymałość organizmu.
Pump są to zajęcia grupowe ze sztangą które skutecznie modelują ciało nadając jej zarys FIT. Ciało staje się jędrne, twarde, nasze mięśnie modelują się i stają się bardziej widoczne, wyraziste przy czym nie zmieniają one objętości na większe (jak niektórzy błędnie myślą) także nie musicie się bać tych zajęć! Są to zajęcia dla wszystkich tych, którzy pragną skutecznie wymodelować swoje ciało, a boją się chodzić na siłownie w obawie że sobie zrobią krzywdę, nie umieją technicznie ćwiczyć z obciążeniami lub po prostu nie stać ich na wykupienie lekcji z trenerem. Te zajęcia to dobry początek do przygody z siłownią. Można się nauczyć podstawowych ćwiczeń, które zainspirują nas do dalszej pracy indywidualnej na siłowni nad swoim ciałem.
Ćwiczenia z piłką to jedno z najbardziej popularnych form zajęć fitness. Są niezwykle skuteczne ponieważ piłka stanowi ona niestabilną podstawę, na której wykonujemy ćwiczenia, co zmusza uczestników zajęć do pracy większej liczby mięśni, niż wtedy gdyby ruch był wykonywany na stabilnym podparciu. Ćwiczenia na zajęciach FIT BALL poprawiają postawę ciała i mogą zapobiegać problemom z kręgosłupem. Piłkę możemy otoczyć własnym ciałem pozwala nam znacznie zwiększyć zakres ruchu niż w pozycji na podłodze, co wpływa na efektywność treningu. Szczególnie istotne jest to przy ćwiczeniach na brzuch i plecy. Gimnastyka ta doskonale relaksuje, jest wspaniałym sposobem na pozbycie się wzmożonego napięcia mięśniowego w różnych okolicach naszego ciała.

Jedne z bardziej uniwersalnych zajęć fitness, w których mogą brać udział ludzie w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. To trening wytrzymałościowo – wzmacniający z wykorzystaniem dodatkowych obciążeń. Część rozgrzewkowa z elementami choreografii na stepie wpływa na zwiększenie wydolności fizycznej, poprawę koordynacji ruchowej, przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej i poprawę przemiany materii. Część wzmacniająca ma na celu globalne wzmocnienie, stabilizację i uelastycznienie mięśni.

To jedne z bardziej popularnych form aerobiku. Ta forma zajęć pozwala wyrzeźbić mięśni całego ciała i ukształtować naszą sylwetkę. TBC jest idealną formą aktywności dla osób chcących spalić tkankę tłuszczową, optymalnie nakręcając nasz metabolizm. Zajęcia TBC prowadzone w Endorfinie zaczynamy od rozgrzania ciała w formie prostego układu dynamicznych kroków, która przygotuje mięśnie do właściwego treningu. Ta część treningu to przede wszystkim proste ćwiczenia ogólnorozwojowe na wszystkie partie ciała z wykorzystaniem różnych akcesoriów, takich jak: piłki, ciężarki, gumy, stepy. Wszystko przy rytmicznej, energetycznej muzyce. Ćwiczenia te zwiększają ponadto wydolność fizyczną i kondycję oraz usprawniają koordynację ruchów.

Zajęcia ABT To forma zajęć aerobowych nastawiona głównie na modelowanie dolnych partii ciała. Wykonywane w pozycjach izolowanych gwarantujących najlepsze możliwe skoncentrowanie się na ćwiczonym obszarze. Jest to trening wzmacniająco-ujędrniający wykonywany do rytmicznej muzyki. Efektem ćwiczeń typu ABT jest znaczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej. To trening dla każdego – nie ma ograniczeń wiekowych. ABT w Endorfinie to zajęcia dość intensywne i dynamiczne, aczkolwiek fakt, że układy kroków są bardzo proste sprawia, iż każdy Klubowicz wychodzi z nich zmęczony, ale szczęśliwy, mając satysfakcję odbycia efektywnego treningu.

Aktywny senior to zajęcia gimnastyki rehabilitacyjno-zdrowotnej, dostosowane do wieku uczestników z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego. Proces starzenia zaczyna się już po 25 roku życia, a szybkość tych procesów zależy przede wszystkich od naszego stylu życia. Jest to proces nieuchronny, ale aktywność fizyczna może znacznie spowolnić proces zaniku tkanek i starzenie się komórek organizmu. W Endorfinie podczas zajęć Aktywny Senior chcemy pokazać Wam, że nawet po 80-ce, można poprawić swoją sprawność, wzmocnić mięśnie i zwiększyć ich objętość. Aktywność w wieku dojrzałych to poprawa jakości życia, łatwość wykonywania codziennych obowiązków i lepsze samopoczucie. Aktywny senior to zajęcia specjalnie opracowane dla osób starszych – gimnastyka połączona z umiarkowanym treningiem siłowy. Tego typu trening zwiększa masę i silę mięśni, tym samym usprawnia ruchowo, ma korzystny wpływ na gęstość kości, co ma szczególne znaczenie dla osób zagrożonych lub chorych na osteoporozę. Gimnastyka dla osób starszych prowadzona jest w odpowiednim tempie dostosowanym, zawsze dostosowana do możliwości ćwiczących. Zawiera ćwiczenia istotne ze względów fizjologicznych: wzmocnienie dna miednicy, profilaktyka osteoporozy, wzmocnienie mięśni okołokręgosłupowych, kształtowanie poczuci równowagi, przeciwdziała sztywnieniu stawów.
Ćwiczenia polegają na spacerowaniu po specjalnych, wąskich bieżniach. Cały sekret Walkerów tkwi w ich nietypowym położeniu, gdyż są uniesione lekko do góry i dość wąskie, dzięki czemu tworzą imitację górskich wędrówek. Samo schodzenie z bieżni do boku można porównać do chodzenia po zboczach górek lub stepów. Jest to absolutna nowość na rynku fitness i warto spróbować, ponieważ ten rodzaj sportu zdecydowanie mniej obciąża stawy. Zajęcia Indoor Walking prowadzi trener i zazwyczaj ćwiczy się w grupie. Treningi dostosowane są do możliwości i wieku uczestników. Indoor Walking to lepsza kondycja, zdrowie i sposób na skuteczne zredukowanie stresu! Indoor Walking jest niezastąpionym programem dla osób w starszym wieku 60 + oddziałujący głównie na podstawowe elementy sprawności fizycznej. Te systematycznie stosowane zajęcia pozwalają na wydłużenie sprawności fizycznej oraz niezależności w życiu codziennym.
Bardzo intensywny trening interwałowy. Bez użycia przyborów, poprawia wydolność organizmu, podkręca metabolizm. Stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe.
Zajęcia wyciszające, uspokajające. Rozciągające i rozluźniające wszystkie partie mięśniowe. Trener czuwa nad prawidłową techniką. W zajęcia rozluźniające wplecione są ćwiczenia oddechowa i statyczny stretching wszystkich partii ciała. Doskonałe zajęcia na spokojny sen i odstresowanie po męczącym dniu.

Endorfina dla dzieci

Już od najmłodszych lat należy dbać o rozwój fizyczny dziecka. Są to ogólnorozwojowe zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 4-8 lat w formie gier i zabaw. Zajęcia prowadzone są przez profesjonalnych instruktorów z doświadczeniem. Podczas zajęć dzieci zwiększają koordynację ruchową oraz świadomość swojego ciała. Jest to doskonała okazja dla rodzica, żeby przyjść na siłownię, równocześnie nie martwiąc się o swoją pociechę.