Konsultacja trenerska

Na początku polecam odpowiedzieć sobie na kilka pytań pomocniczych:

  • Jaki mamy staż treningowy?
  • Jakie efekty chcemy uzyskać dzięki ćwiczeniom?
  • Na jakim rodzaju aktywności chcemy się skupić oraz jaka będzie jego intensywność?

Kiedy mamy już odpowiedzi, jesteśmy w stanie zaplanować swoją aktywność na siłowni.

Generalizując:
Trening powinien być krótki ale solidny. Powinien trwać mniej więcej 1,5 godziny. Jeśli jesteś początkujący – godzina treningu w zupełności wystarczy.

 

Czas, który poświęcamy na trening, w dużej mierze jest zależny od naszego doświadczenia i stopnia zaawansowania. Kiedy zaczynamy trenować, krótkie treningi przynoszą widoczne rezultaty, ale oczywiste jest, że z biegiem czasu i coraz większym doświadczeniem nasz organizm potrzebuje większej stymulacji i dłuższego treningu. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy stopniowo wydłużać ten czas w nieskończoność. Najważniejsze to słuchać swojego organizmu i brać pod uwagę to, co nam sygnalizuje.

 

Pamiętaj, że czasem mniej oznacza więcej.
Najlepszy trening to taki trening, po którym jesteś w stanie się zregenerować.

  • Chciałbyś dowiedzieć się więcej?
  • Potrzebujesz porady trenera?

Zadzwoń i umów się na darmową konsultację z trenerem
Tel: 739 521 647
Email: recepcja@endorfina-debica.pl